« Terug

Zo gaat Verander Verzuim te werk

VeranderVerzuim-Blog-Onze-manier-van-werken-1.jpg05 sep

De Smaak van Verandering. Zo heette Verander Verzuim eerst, toen Eva Vester-Vles het bedrijf in 2007 oprichtte. In 2013 werd de naam veranderd in Verander Verzuim, omdat deze naam beter de dienstverlening van de organisatie aangeeft. Als adviesbureau helpen we bedrijven of organisaties het verzuim- en personeelsbeleid op kwalitatief hoogwaardige wijze te verbeteren.

Met behulp van onze werkwijze waarborgen we de continuïteit van het bedrijf, streven we ernaar de personeelskosten te verlagen, de arbeidsproductiviteit te verhogen en te zorgen dat bedrijven steeds minder afhankelijk worden van externe verzuimexperts. Zo ontstaat er een vruchtbaardere en prettigere relatie met onze opdrachtgevers op korte en lange termijn.

Verander Verzuim

“Het bedrijf had voorheen als doel om mensen bewuster te maken van hun veranderingsmogelijkheden en onderlinge communicatie door metaforen uit het koken te gebruiken. Maar naarmate ik me steeds meer specialiseerde in verzuim- en personeelsbegeleiding, werd het bedrijf alsmaar groter en paste de bedrijfsnaam niet meer. Daarom zijn we vanaf 2013 verder gegaan onder de naam Verander Verzuim. Nu houden we ons bezig met een brede aanpak van verzuimspecialisme en interventies voor allerlei soorten bedrijven en organisaties”, aldus Eva.

“We blijven altijd op de achtergrond beschikbaar als vraagbaak.”

neem contact met ons op ▸

Verzuimmanagement

We begonnen in 2007 met drie grote klanten en hebben dankzij mond-op-mondreclame, beursbezoeken, onze website, maar bovenal het leveren van een goede dienstverlening steeds meer bedrijven kunnen helpen met verzuimmanagement. Dankzij ons betrokken en deskundige team weten we keer op keer complexe verzuimpuzzels op te lossen. “Onze teamleden hebben elk minstens 2 specialismes en meer dan 10 jaar werkervaring. Hierdoor beschikken wij over een uitgebreide kennis van zaken en kunnen wij veel betekenen tijdens het individuele gesprek met de klant en werknemer”, aldus Eva.

Maatwerk

Elk project dat we aanpakken is anders. Daarom leveren we maatwerk. Soms duurt het jaren om de juiste oplossing te vinden en uit te voeren en soms zijn er slechts 5 of 6 gesprekken nodig. Dat ligt aan de complexiteit van het probleem en de grote van het traject of organisatie. “In het begin zijn we intensief aanwezig binnen een organisatie, vervolgens krijgen we grip op het probleem en zoeken we naar oplossingen. Daarna kijken we wie onze werkzaamheden gaat overnemen binnen de organisatie. Dit kan resulteren in personeelswerving”, aldus Eva.

“Het is belangrijk dat de frequentie waarop wij binnen de organisatie aanwezig zijn afneemt. Anders gaat het ergens niet goed. Wel vinden we het belangrijk om na het project verbonden te blijven aan de organisatie. We blijven altijd op de achtergrond beschikbaar als vraagbaak.”

neem contact met ons op ▸

« Terug

Scroll naar boven